Loading...
Jacht pełnomorski, balastowo-mieczowy, zbudowany w 2003 roku pod nadzorem PRS (dokumenty do wglądu). Fabrycznie nowy kadłub zbudowany przez firmę Janmar. Wyjątkowo mocna konstrukcja przekładkowa zapewniająca bezpieczne rejsy morskie.
W części dziobowej znajduje się komora bezpieczeństwa - zderzeniowa wypełniona całkowicie wlaminowanym ayrexem. Kokpit odpływowy - w części rufowej posiada dodatkowy odpływ o dużej średnicy na wodę sztormową. Burty jachtu na całej długości od strony wewnętrznej wzmocniono wlaminowanym airexem od linii wodnej do pokładu i dodatkowo nałożono 3 warstwy laminatu. Wnętrze jachtu pomalowane jest 5 warstwami farby antyosmozowej - tak samo zabezpieczono część podwodna jachtu na zewnątrz..
Jest to jacht armatorski, budowany solidnie i mocno pod planowany kilkuletni rejs.
DOBRENA wybacza błędy sternika i potrafi zadbać o załogę. Idealna do nauki, wytrwałego orania Bałtyku i nie tylko. Sprzedaje z wielkim żalem i emocjami. Fajnie gdy trafi do kogoś kto doceni wyjątkowość tej łódki.
Dane techniczne:
SCORPIUS RT
Koło sterowe
długość 8,80m,
szer.3,07m,
zanurzenie 1,2m,
waga jachtu 4200 kG,
wysokość w kabinie 1,80m,
zbiornik wody 250 l,
zbiornik paliwa 55 l,
waga balastu kilowego 1000 kG.
Jacht posiada pięknie wnętrza, rękodzieło szkutnicze w mahoniu..
Wyjątkowo mocny, linowy układ sterowania wykonany ze stali kwasoodpornej łącznie z kolumna i płetwą sterową. Koło sterowe, rzadko spotykane na tego typu jachtach. Winda kotwiczna.
Prace wykonane na jachcie w ostatnim czasie.
Silnik morski stacjonarny o mocy 12 KM, diesel. Przeszedł kompletny remont.
Kompletna wymiana instalacji elektrycznej, łączności i nawigacji wykonana przez specjalistyczną firmę , zgodnie z wszelkimi aktualne spotykanymi rozwiązaniami jak;
- oświetlenie nawigacyjne
- wyposażenie nawigacyjne
- radio
- ładowarki
- epirb
- samoster
Koszt ok 25 000 PLN .
Wymiana masztu i olinowania stałego, montaż rolera. Wszystkie prace wykonane w dawnej stoczni Teligi przez p. Marciniaka.
- nowy maszt
- olinowanie specjalnie wzmocnione, roler przewymiarowany umożliwia to pływanie w trudnych warunkach.
Wszystkie decyzje dotyczące zmian w olinowaniu konsultowane i uzgadniane z p. Marciniakiem.
Koszt 23 000 PLN.
Kompletne wyposażenie ratunkowe łącznie z tratwą.
Nowe żagle uszyte i zaprojektowane w dawnej stoczni Teligi.
Koszt 13 000 PLN
Bogate i kompletne wyposażenie sprawia, że jacht jest gotowy do pływania od zaraz
Zainteresowanych proszę o kontakt pod numerem telefonu 605 351 355
Cechy | |
---|---|
Model | Scorpius RT |
Rok produkcji | 2003 |
Typ ożaglowania | Slup |
Przeznaczenie | Morski |
Konstrukcja | Balastowo-mieczowy |
Materiał kadłuba | Laminat |
Długość całkowita (cm) | 890 |
Szerokość całkowita (cm) | 307 |
Masa całkowita (kg) | 4200 |
Zanurzenie minimalne (cm) | 110 |
Zanurzenie maksymalne (cm) | 175 |
Producent | Stocznia Jachtowa Janmor |
Dokument zakupu | Umowa kupna sprzedaży |
Miejsce postoju jachtu | Zalew Szczeciński |
Stan | Używany |
Rok produkcji | 2003 |
Dodatkowe | ||
---|---|---|
Model silnika | stacjonarny | |
Napęd silnika | Olej napędowy | |
Sposób mocowania silnika | Stacjonarny | |
Typ silnika | Spalinowy | |
Moc silnika (KM) | 12 | |
Producent silnika | Zupełnie inny | |
Zbiornik paliwa (l) | 55 | |
Ilość miejsc | 6 | |
Ilość koi | 6 | |
Ilość kabin | 2 | |
Instalacja wodna | Tak | |
WC | Tak | |
Zbiornik na wodę (l) | 250 |